vrijdag 30 maart 2012

Talentklas


Ten eerste, sorry dat ik alweer niets gepost heb, zal het vandaag ook weer niet doen denk ik maar dan weten jullie dat ik nog leef en het een beetje (heel erg) druk heb.

Dinsdag en woensdag deed ik (alweer) mee aan een musical bij ons op school. Namelijk Willem's Next Top Model. (onze school staat bekend als 'het Willem').

We voerden het stuk op met de talentklas kunst. Talentklas is iets bij ons op school, in de eerste heb je allemaal proeflesjes en dan kan je 3 richtingen kiezen; sport, kunst en science. Ik koos voor kunst en daarna voor toneel (kon ook voor dans, zang, decor etc. kiezen). We maakten allemaal kleine toneelstukjes en aan het eind van het jaar voerden we die op.

In de tweede kon je nog een keer kiezen. Wel binnen kunst, maar ik kon nu ook bijv. dans gaan doen. Niet gedaan, gewoon weer voor toneel gekozen. 2 periodes lang elke dinsdagmiddag de laatste 2 uur hadden we talentklas en waren we bezig met de voorstelling.

Het is over een modellenwedstrijd bij ons op school en er waren 5 modellen. Ik was er één van. De modellen vonden zichzelf niet mooi genoeg en lieten zich helemaal verbouwen. Ik kreeg stijl haar (en voor wie mij op foto's heeft gezien weet dat ik erg veel krullen heb.) Uiteindelijk was er één meisje die ons duidelijk liet maken dat het alleen maar om een gefotoshopt lijf gaat met een dom hoofd (letterlijk geciteerd uit het script ;P).

Het was best een vreemd verhaal, maar wel super gezellig om te spelen met iedereen!

x Emma

ps. Ik heb m'n haar gisteren trouwens afgeknipt, het is niet erg kort. Maar wel korter ;)

Wist je dat een vrouw gemiddeld 2 jaar van haar leven in de badkamer door brengt?

foto van Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...