donderdag 1 maart 2012

Bloglovinapp



Hallotjes,

Mijn favoriete app van dit moment is toch echt wel Bloglovin.
Eerst zal ik even uitleggen wat bloglovin is, bloglovin is een site om heel gemakkelijk blogs te volgen. Je maakt binnen 3 seconde een account aan en blijft altijd op de hoogte van de laatste posts!

Als je hier rechts klikt bij 'BLOGLOVIN' en dan op het aantal followers, kan je me volgen. 



Met de app kun je niet heel veel meer doen dan met de site, maar ik vind hem echt 1000x handiger op de iPod dan de site. Kijk mee door de bloglovin app!


De beginpagina van de app.


 Hier zie de de posts van elke blog die je nog moet lezen. Klik je d'r op kan je hem lezen en ga je weer weg dan verdwijnt die uit de lijst.




 De volgende pagina is 'Popular' daarop zie je de meest populaire berichten.
De populairste blogs

Mijn account, met de blogs die ik volg.

Een nieuwe blog volgen.

Hebben jullie bloglovin? Volgen jullie me al? (:

xo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...