woensdag 28 maart 2012

#Dag 17


Oepss, ik schaam me, challenge, zo als verwacht niet gelukt... Naja, ik had het al gezegd, ik zou niet elke dag posten... EN inderdaad, ik ben het gisteren vergeten!

Vandaag wel weer, en ik zal het zo lang mogelijk proberen te maken, maar ik moet nog een latijn toets leren en over 40 minuten weg.

Het boek waar je nu in bezig bent.

Dat zijn er erg veel:

1) Twilight
Ik ben al erg ver maar weet niet waar hij nu ligt, vind het ook een beetje een vreemd verhaal.
2) Het vervolg op L.A. Candy, geen idee hoe die heet.
Ligt ergens bij Twilight, maar waar... dat weet ik even niet.
3) Wat rijmt er op puree?
Kinderboekenweekgeschenk uit 2000, zoals ik al eerder vertelde komt daar nog een post over.
4) 4 vriendinnen voor altijd
Ondertussen al 3 keer verlengd bij de bieb, en hij is bijna uit, maar ik lees hem niet meer echt.

Slim, om in 4 boeken te gelijk te lezen. Eigenlijk nog meer want ik het Harry Potter 5 en de Boekendief ook nog niet uit, maar die heb ik maar even aan de kant gelegd.

Ik heb het druk, heel druk. En lees de laatste tijd alleen nog maar schoolboeken, tragisch....

Het is echt heel slecht van me, ik post ook niets meer op m'n blog.... Het spijt me!

Nou, als nog niet een erg lange post....

x Emma

Zijn jullie trouwens al naar de Hongerspelen geweest? Hoe was die? Ik wil er zo graag heen!

Wist je dat Coca Cola vroeger cocaïne bevatte?

1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...