zondag 25 maart 2012

#Dag 15


Altijd als er voetbal op tv is kijk ik wel even, we hebben thuis geen Eredivisie Live maar ik kijk meestal de samenvattingen ;) Ik heb één keer een wedstrijd gekocht, vorig jaar Ajax-Twente om de beker.

Verder kijk ik naar hockey, maar dat is minder leuk dan in het echt, als er hockey is (bijv. het Nederlands elftal) ga ik soms even naar Gooische of Laren om te kijken.

Ik ga nooit echt klaar zitten om een wedstrijd te kijken, behalve bij de Olympische Spelen en het WK voetbal. Tijdens de Olympische Spelen kijk ik vooral atletiek, hockey en voetbal. Maar ik ga nergens echt voor klaar zitten.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik bijna alle sporten kijk als het op tv is, maar ik er niet voor klaar ga zitten.

X Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...