zaterdag 3 maart 2012

Nailart

Lieve iedereen,
Nailart, ge-wel-dig! Ik vind het zo vrolijk! (: hihi, om jullie (en mezelf) wat inspiratie te geven hier een paar plaatjes.
Deze zijn (voor mij) niet na te maken, maar wel mooi <3







Deze zou ik héél misschien nog kunnen maken:







Heb ik gemaakt maar was er al heel snel af, ga het zeker nog een keer maken!


Bij m'n zusje gemaakt en was redelijk goed gelukt.


Aaah, deze vind ik zó gaaf en wil ik echt zo snel mogelijk maken!







Deze is op zich best moeilijk met alcohol.

Wat vinden jullie van nailart? Ik vind het best moeilijk maar met een sateprikker lukt het aardig.

xx Emma

Afbeeldingen van google en http://xmiesie.tumblr.com/

1 opmerking:

  1. Zo leuk om dit soort dingen te kijken hè :)
    Tip als je van nailart houdt: koop zo'n vloeibare eyeliner bij de kruidvat, voor 2 euro ofzo. Maak het kwastje schoon en gebruik dat voor je nailart. Superdun, superstevig, heel handig! Ook goed schoon te maken enzo, ik gebruik het altijd. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...