woensdag 14 maart 2012

Grote Avond

'

En dan is het allemaal voorbij, PATS BOEM OVER. Maanden lang inspanning en nu niet meer. Ik vind het jammer )': 

Wat jullie misschien wel wisten is dat ik dwarsfluit en piccolo speel. Ik was er eigenlijk mee gestopt omdat ik er geen tijd meer voor had, maar toen er na de Kleine Avond een oproepje kwam dat ze bij de Grote Avond nog ene fluitist(e) nodig hadden begon het bij mij toch wel te kriebelen. Ik heb me aangemeld en een fluit geleend en moest toen een repetitie mee spelen. Het ging blijkbaar goed want ik zat er in! Ik huurde een fluit en later ook een piccolo (yeaah) en toen begon het, ik was weer elke vrijdag middag op school, maar ik heb er geen spijt van, het was super gezellig!

Afgelopen zondag, maandag en dinsdag was de uitvoering in theater Spant! in Bussum (je weet wel, waar the Voice (voorrondes), popstars, x-factor en dat soort programma's worden opgenomen). Het was in één woord GRANDIOOS en zeker voor herhaling vatbaar! Ik had al iets van 6 keer in het Spant! opgetreden maar dit sloeg alles. We zaten in de orkestbak, en okee, ik zag allen maar af en toe een arm of hoofd voorbij vliegen maar goed, en was super gezellig en hadden erg veel eten! (: Als ik op m'n stoel ging staan zag ik wel wat, en wat was het leuk! De grappen, de karakters, de acteurs, het decor, de grime, ALLES!

Ik ben echt heel blij dat ik mee gedaan heb. Volgend jaar mag ik mee doen aan de toneel/zang/dans groep (dus óp het podium) en ik hoop echt dat ik er in kom! Anders ga ik weer gezellig in de orkestbak!

Hier een paar foto's die ik daar met m'n ipod gemaakt heb, zijn er niet veel maar andere foto's komen (hopelijk) later nog!

Bladmuziek

Mijn plaatsje met eten (:

En m'n nieuwe schoen (: (let vooral NIET op die sokken)
De Grote Avond is de bovenbouwmusical op mijn school. Je kunt meedoen vanaf de 3de.

xo een verdrietige Emma (omdat het afgelopen is)
 
 
 

1 opmerking:

  1. Jammer dat het is afgelopen,
    maar wel heel erg leuk dat je hebt meegedaan natuurlijk!
    &Haha ik vind je sokken juist wel leuk hoor,
    maar ik draag altijd gekke sokken met printjes enzo ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...