zaterdag 17 maart 2012

Stop Motionfilmpjes

Lieve iedereen,

Kennen jullie stop motion filmpjes? Als jullie mijn post over het Zalando filmpje gezien hebben misschien wel. Een stop motionfilmpje is een filmpje wat bestaat uit foto's. Ik heb er zelf ook een paar gemaakt met m'n zusje die je ook in de post van Zalando kan lezen. Eergister (okee, gister want ik schrijf dit op vrijdag) zag ik de post van Annemarieke van Dailynoted, zij heeft ook zo'n filmpje gemaakt en hij is echt super mooi! Klik hier voor de link van haar post.


Ik vind het echt super mooi gemaakt!

x Emma

ps.  kijk ook even naar dit filmpje, PRACHTIG! Er zijn echt onwijs veel filmpjes van hem, maar wat kan hij goed tekenen! :0




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...