zondag 4 maart 2012

Je eigen McFlurry


De lente is weer in aantocht! (net als de zon) en bij lekker weer, eet je ijs. Je eigen ijs, om precies te zijn! Met dit recept kun je elke avond je eigen McFlurry eten! (:

Wat heb je allemaal nodig?

- (vanille) ijs
- M&M's / oreo's / kitkats etc.

Hoe maak je het?

1) Hak je M&M's in kleine stukjes en laat ondertussen het ijs afkoelen.
2) Meng het ijs met de M&M's. Let op! Ik heb het met mijn nichtje, neefje en zusje gemaakt en dat mengen ging niet helemaal goed bij ons, zorg dat het ijs niet té vloeibaar en niet té hard is.

Wij hebben het met M&M's én oreo's gemaakt, achteraf gezien was het een beetje teveel. Het voorbeeld heb ik met M&M's gedaan, maar je kunt het doen met alles wat je wilt!

Hopelijk lukt het bij jullie wel! (: Succes!

Vinden jullie het trouwens leuk dat ik recepten plaats? En hebben jullie nog tips?

Liefs,

Emma

2 opmerkingen:

  1. Ik zal het uitproberen! :)

    xx
    http://lemizy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zak het uitproberen! :)

    xx
    http://lemizy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...