zaterdag 10 maart 2012

Een nieuwe 30 Day Challenge!

Lieve iedereen,

Zoals je al aan de titel zag heb ik weer een 30 Day Challenge (:

Deze keer is hij zelf gemaakt. Iedereen mag hem over nemen!

De challenge bestaat uit 6 onderdelen: films, muziek, sport, boeken, televisie en kleding. Het zijn meestal dezelfde vragen bij elk onderdeel.

Ik hoop dat deze challenge wél leuk is en het me lukt.



En aangezien mijn chaotische manier van bloggen komt er niet elke dag een post! Misschien zelf een week niets! Maar dan weet je dat het aan mij ligt ;)

Ik weet nog niet wanneer ik begin maar waarschijnlijk zal dat nog even op zich wachten want er staat me weer een zware week voor de boeg....

xo Emma

1 opmerking:

  1. super leuke 30 Day Challenge!! Ik ga hem denk ik overnemen, als ik klaar ben met mijn andere! :D
    Xxx Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...