dinsdag 13 maart 2012

#Dag 3


De mooiste

Ik denk My sister's keeper maar weet niet zeker.
Hij gaat over een meisje met kanker en ze heeft een zusje gekregen om haar leven te redden (door beenmerg etc.) alleen op een gegeven moment wil ze dat niet meer en stapt naar de rechter.


Het is een erg mooi en aangrijpend verhaal.



Ook vind ik Slumdog millionair een erg mooie film, goed concept, verhaal en goed gemaakt.

De gekste

Duidelijk the Hangover waar ik over vertelde op de eerste dag. Ook Friends with benefids en Bad teacher vind ik redelijk gek ;)

De stomste

Hmm, moeilijk, ik heb best veel (stomme) films , All about Steve die ik vrijdagavond heb gezien vond ik niet super (hij is binnenkort trouwens op tv!) maar het is niet echt de stomste film die ik gezien heb (om jullie niet af te laten schrikken).

En die van jullie?

x Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...