zaterdag 31 maart 2012

The Hunger Games


OMGGGGG, THE HUNGER GAMES IS ZO'N GAVE FILM!!!!!

Gisteravond mocht ik met een vriendin mee naar the Hunger Games, AAAH! Ik wilde d'r zó graag heen! Hij duurde op zich best lang, maar dat was het zeker waard!


Voor wie het boek niet heeft gelezen is het misschien niet super leuk, ze leggen het spel wel uit maar ik denk dat het alsnog iets te onduidelijk is.

Ik vind dat ze zich heel erg goed aan het boek hebben gehouden en hij heel goed gemaakt is. Jennifer Lawrence (Katniss) speelt ook goed, net zoals Josh Hutcherson (Peeta) en alle andere. Het is echt heel grappig want de meeste personages had ik me ook echt zo voorgesteld in het boek, behalve Rue, Haymitch en president Snow.

Het decor en de kleding vind ik ook echt super goed gedaan, het is zó groot en het speelt zich op zoveel verschillende plaatsen af en de kleding, voor wie het boek gelezen heeft weet dat men in het Capitool er erg gek uitziet, en dat was ook echt zo!


Ik ben nu echt over enthousiast volgens mij,..

Ik vind het gewoon een super gave film! Echt een aanrader! Net zoals de boeken, die zijn ook super mooi!

Hier mijn + en - punten:

+ Heel mooi decor/kleding/make-up.
+ Goed bij het boek gebleven.
+ In het begin wordt er uitgelegd wat de Hongerspelen zijn, zodat iedereen het snapt.
+ Goed geacteerd.


- Soms heel irritant gefilmd.
- Sommige dingen zien er een beetje nep uit.

Misschien denk je nu: "Huh? Ze was toch zo positief en dan heeft ze maar 4 pluspunten." Ik weet het, ik kom gewoon even niet meer op meer, maar dat is alleen omdat ik sprakeloos ben hoe mooi de film is.

Ik zou als ik jullie was hem zeker gaan bekijken! Ik hoop ook echt zo dat er een deel 2 komt (:

Hebben jullie de film al gezien? En wat vonden jullie er van? Of heb je hem nog niet gezien en wil je nog wat erover weten?

xo Emma

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...