maandag 19 maart 2012

My Style

Ik heb wat leuke kleding bij elkaar gezet die echt typisch 'Emma' zijn. Al deze items heb ik niet en gewoon van google  en de h&m site afgehaald. Het wil niet zeggen dat ik ze wil, maar gewoon dat ik ze leuk vind. En dat jullie zien hoe mijn 'stijl' d'r uitziet! ;)


Zoals je ziet hou ik erg van streepjes. Alle kleding is blauw, maar dat komt omdat het 'thema' blauw is, in het echt draag ik ook erg veel blauw, daar niet van...

Het stukje tape linksboven komt van de site: http://www.puglypixel.com/ Daar kun je stukjes downloaden en dan gebruiken! Handig (:

Wat vinden jullie van mijn stijl? Dit vaker doen?

xo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...