maandag 18 maart 2013

Mijn travelblog

Jaja, het is me weer in m'n bol geslagen. Ik ben wéér een nieuwe blog gestart. Mijn eigen travelblogje. Met nadruk op je.

Traveldiary Emma

De blog bestaat uit een kaart en als je goed zoekt vind je een paar pinnetjes. Rood voor leuke eetgelegenheden. Groen voor leuke dingen om te bezoeken en blauw voor leuke steden. Er komen nog wel meer bij maar voor nu is dat het. Klik je op een pinnetje zie je wat het is en wat ik er van vond. Ik plaats alleen leuke dingen! Maar zoals je misschien ziet, of wacht, je bent natuurlijk nog niet op de site, (KLIK HIER) heb ik nog niet zo veel pinnetjes. Een paar in Maastricht en omstreken want daar ben ik laatst geweest, maar niet veel. Dat komt omdat ik pas net bezig ben en natuurlijk niet overal ter wereld leuke restaurantjes/hotelletjes/boekwinkels tegen kom. Maar jullie kunnen mij helpen! Ben je in een leuke stad/zwembad/snoepwinkel/whatever geweest in Nederland/Duitsland/Amerika/China/waar ook ter wereld. Stuur een mailtje naar liveitlikethis@hotmail.com met je eigen naam, leeftijd, plek, waar het is, wat het is, waarom het goed is en dat samengevat in een klein verhaaltje. Ik zal ze allemaal lezen en als het serieus is plaats ik ze (met naamvermelding) op de kaart. Zo maken we samen met de bloggers een kaart met leuke plekjes voor andere bloggers! Lijkt mij super leuk!

http://traveldiaryemma.blogspot.nl/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...