vrijdag 8 maart 2013

Uit de oude doos

Stiekem is het nu niet vrijdag maar donderdag. Terwijl jullie dit lezen zit ik op school te repeteren voor de Grote Avond, maar wilde jullie toch met wat leuke muziek het weekend in laten gaan. Oude muziek om precies te zijn. Niet heel oud natuurlijk, maar muziek die niet meer op de radio komt maar wel leuk is.

Als eerst One van U2.


En wie kent ze niet, de klassiekers van the Lion King?! Bijvoorbeeld Circle of Life - Carmen Twillie. Hier vind ik vooral het begin mooi. Maar dat is natuurlijk niet de enige mooie, er staan heel veel Lion King nummers in mijn Spotifylijst.


Clocks - Coldplay. Niet heel oud, hij komt 2003. Maar hij is wel leuk.


Zo mooi deze: Comptine d'un autre été l'après midi


En deze ook: River Flows In You


Een paar vriendinnen van mij spelen goed piano en telkens als ze even snel dit soort nummers spelen vind ik het zo mooi en baal ik dat ik geen piano kan spelen (nieuw levensdoel).

Misschien lijkt dit allemaal een beetje saai, maar ik luister genoeg muziek uit het heden ;) mijn Spotifylijst is een mooie mix van oud en nieuw, piano en dance. Alles ;)

Hebben jullie nog nummers die ik of andere MOETEN luisteren?
xx Emma

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...