vrijdag 7 december 2012

London

Afgelopen vrijdagavond tot en met maandag ben ik in de hoofdstad van onze westerburen aan de andere kant van de zee geweest. De stad van de Beatles, the Underground, Olympische Spelen, telefooncellen, Theems, Oxfordstreet, Hyde Park, rode bussen, fish and chips, high tea's en de uitbundige kerstverlichting. Londen.

Het was in één woord BUITENGEWOON, wat heb ik een liefde voor deze prachtige stad! Ik was er al een keer eerder geweest en heb toen echt de toeristische dingen gedaan zoals de London Eye, Changing of the Gards bij Buckinghampalace, Queen Elisabethtower of, in de volksmond: the Big Ben (eigenlijk heet alleen de bel the Big Ben en niet de hele toren), Greenwich (waar je nu overigens geld voor moet betalen), Hamleys (speelgoedwinkel van 5 etages (: )en dat soort dingen. Dit keer ben ik weze shoppen, werkelijk in teveel winkels geweest, Abercrombie, Hollister, Topshop, Forever 21, Primark, River Island, Superdry, Harrods enzovoort. Maar ook ben ik naar de Lion King geweest, en oh wat was dat geweldig! Prachtige kostuums, decors, acteurs, zang, verhaal kortom FENOMENAAL. Verder hebben we veel met de tube gereist, toeristenwinkeltjes bezocht, gelopen, zijn we even naar Greenwich geweest maar daar was weinig aan omdat je er nu opeens voor moet betalen en hebben we veel foto's gemaakt.

Verder stonden er nog een aantal musea op de planning maar door een te kort aan tijd zijn die plannen helaas in het water gevallen. Maar alsnog waren het geweldige dagen!




M&M's world

Gemaakt door mijn zusje, die was bij nacht in de London Eye geweest met mijn moeder terwijl mijn vader en ik naar de Lion King gingen (:





Tsjaa.

Uitzicht Greenwich.

Vanuit de boot.




2 opmerkingen:

  1. Aaah, zo gaaf!!!! BUITENGEWOON FENOMINABEL Emso<3
    Leuk geschreven
    ,
    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk emm, vooral die cupcakes zien er lekker uit! hahax

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...