maandag 15 oktober 2012

Mijn meest bekeken posts

Lieve iedereen,

Ik vind het leuk om statistieken bij te houden en te kijken wat voor een soort posts het meeste worden bezocht en waar het meest reactie's zijn geplaatst. De berichten die nu het meest bekeken zijn zijn:

* Blog ABC: Dailynoted

Dailynoted

De post over (de tussen ex) blog Dailynoted is het meest bekeken van al mijn posts. Leuk om te zien dat veel mensen dat (hopelijk) leuk vinden.

* Vans



Op nummer 2 staat de inspiratie post over vans, die blijven leuk!

* Mondriaan cake



Op nummer 3 mijn recept voor Mondriaan cake!

* Oproepje Blog ABC



Daarna is mijn oproepje voor Blog ABC het meest bekeken. Fijn dat veel mensen dat hebben gezien (:

* Sterren Springen



Als 5de staat de wat recentere post waarin ik vertel hoe het bij Sterren Springen was.

* Tag: 11



En als laatst van dit rijtje een post die ik echt al heel lang geleden geschreven heb, maar die leuk blijft. Tag:11

Best afwisselend, 2 dingen van Blog ABC, een recept, een inspiratiepost, een persoonlijke foto post en een tag! Echt leuk om dat te zien! Jullie kunnen deze posts natuurlijk nog steeds bekijken (graag zelfs :P). Alle namen zijn klikbaar!

En wat is jullie favoriete post van mij? Laat het weten in de reactie's!

x Emma

(Ondertussen kan er een hoop veranderd zijn, maar toen ik de post schreef was het zo.)

1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...