zaterdag 6 oktober 2012

Concert

Hee lieve iedereen!

Een hele tijd geleden (in de vakantie) ben ik naar het concert van de bankgiroloterij geweest. Mijn opa en oma hadden kaartjes gewonnen en die mochten wij hebben! Omdat we dachten dat er geen foto's gemaakt mochten worden (dat stond op de site) had ik mijn camera niet mee genomen. Wel mijn iPod, en toen ik alle foto's en filmpjes van mijn iPod op mijn computer aan het zetten was kwam ik de filmpjes van het concert nog tegen. De beeldkwaliteit is niet echt heel goed, maar het gaat om het idee!


Het is beter om te luisteren naar het filmpje dan te kijken want de kwaliteit in verrot slecht. Maar zoals je misschien zag was het Ilse DeLange (: ik ben echt heel erg fan van haar, want wat zingt ze goed! Ook waren Janine Janssen, Frank Boeien en Waylon er.

Was echt super leuk! Zijn jullie ook wel eens bij een concert geweest??

x Emma

RENOTE: Sorry, het filmpje doet het niet! Daarom hier wat (heel onduidelijke) foto's, maar dan weten jullie ongeveer hoe het was ;) Nogmaals sorry.



'
Janine Janssen 

Waylon






Adlicious (was het achtergrond koor)

Zie dat ik geen foto's van Ilse DeLange hebt, alleen maar filmpjes ;)

Sorry dat het filmpje het niet doet, echt heel stom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...