donderdag 2 augustus 2012

Nieuwe spullen (:

Een tijdje geleden heb ik een paar nieuwe spulletjes gekocht, kijk mee! Hahaaa


Glow in the sun veters, ik kende de glow in the dark veters (veters die als je ze in het licht houdt, ze licht geven in het donker) al, maar toen ik in de schoenmaker was zag ik deze glow in the sun veters en aangezien mijn veter net geknapt was en ik nieuwe nodig had heb ik deze mee genomen.
Links; de veters binnen
Rechts; binnen 2 seconden (echt waar) zijn ze roze



Ik kocht bij de Action voor de grap LEDveters (weer veters) ze waren erg goedkoop dus ben benieuwd ;)



2 onderbroeken


Twilightboekje afgeprijst van €15,- naar €10,- naar €2,50 (uit m'n hoofd, iniedergeval veel goedkoper!)


En als laatst dit shirt van de H&M

xo

2 opmerkingen:

  1. Dat shirt van de H&M vind ik super! Wat een grappig iets, die veters!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die veters zijn superleuk seg!
    Nathalie
    ps: Misschien vind je het wel leuk om aan onze giveaway mee te doen?
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...