zondag 26 augustus 2012

I'm Back!

Hee iedereen,

Ik ben er weer, sorry dat jullie niets van me gehoord hebben een tijdje. Mijn laptop is nog steeds kapot ): maar ik heb een oplossing gevonden! (: Ik kan nu hopelijk weer posts voor jullie maken! En dat is maar goed ook trouwens, want ik heb heel veel leuke ideeën!

Als eerst ben ik gisteren naar Sterren Springen geweest! Hoe ik daar kwam en hoe het was vertel ik jullie later, maar het was echt super leuk!


Ook ben in naar Parijs geweest! Daar heb ik nog steeds niets van laten horen, maar nu staan eindelijk de foto's op de computer en kan ik ze laten zien (: 


Dan ben ik ook nog naar Madagascar 3 geweest en naar een concert van de BankGiroLoterij, helaas stond er op de site dat je geen foto's mocht maken dus ik had me camera niet mee genomen, mocht het toch! Ik heb een paar filmpjes met m'n ipod gemaakt maar die zijn niet heel goed... ):

Morgen moet ik weer werken, helaas. Het is echt super hoor, daar niet van. Maar het is mijn laatste weekje vakantie en volgende week maandag moet ik dan mijn boeken ophalen en dinsdag naar school. Ik heb natuurlijk ook schoolspullen gekocht en daar komt ook een post over!


Deze vakantie heb ik heel wat tijd doorgebracht op youtube en wil misschien nog een post maken over leuke youtubekanalen, als jullie het leuk vinden. Wat jullie wel leuk vinden zijn DIY's, dat gaven jullie aan bij de poll rechtsboven. Ik heb wel een paar leuke ideeën daarvoor, maar ik heb voorlopig nog niet echt de tijd om ze uit te werken. Maar ik ben er met 2 sowieso begonnen dus die zullen jullie ook ooit wel op mijn blog zien verschijnen.

Dan mijn vakantie, ik heb werkelijk NIETS gedaan. Op zich is dat ook wel weer chill, maar ik word er een beetje gek van. Het stomme was ook dat serieus al mijn vriendinnen tegelijk weg waren. Echt allemaal! Maar gelukkig was de Olympische Spelen en oh oh oh, wat leuk! Ik heb werkelijk ALLES gezien :P van handboogschieten tot beachvolleybal. Toen ik in Parijs was behaalde Ranomi twee keer goud en dat heb ik dus niet gezien ): maar later wel terug gekeken. En dan Epke :O echt super knap wat hij kan!


Als hockeyer heb ik natuurlijk ook het hockey gevolgd, de halve finale van de vrouwen was echt super spannend maar GOUD! En de mannen zilver (:

Deze post gaat nu helemaal nergens meer over, maarja. Hebben jullie de Olympische Spelen gekeken? En moeten jullie al naar school?

x Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...