donderdag 5 juli 2012

VAKANTIE

EIN-DE-LIJK, ik heb ook vakantie (:

Een week geleden waren de andere scholen in mijn dorp al vrij en nu mag ik ook eindelijk van mijn vrije tijd gaan genieten! Nou ja, vrije tijd... Ik heb de komende dagen druk volgepland!

Vandaag heb ik mijn eerste dag bij het boekenfonds erop zitten (na mijn laatste 2 toetsen). Bij het boekenfonds moet je boeken in en uit nemen en er pakken van maken. Ik doe dit een paar dagen per week (2/3 weken lang) en dan ook nog de week voordat school begint. Ook heb ik vanmiddag met een vriendin elkaar geschminkt (om te oefenen). We mogen morgen namelijk de kleuters schminken op onze oude basisschool, het thema is indianen dus dat wordt nog wat... haha, wel heel gezellig!

Zaterdag en zondag heb ik een kei gaaf, super gezellig hockeytoernooi bij ons op de club. We slapen daar met zijn alle in een legertent. Vorig jaar was ik er ook en toen sliepen we als enige team in zo'n tent, maar dit jaar doen alle teams dat! Dat wordt dus niet slapen, maar dat snap je wel ;)

De week daarna help ik een beetje met het boekenfonds en met de musical van mijn zusje. Ik ga ook nog met Danique logeren en op de dag van mijn zusje haar musical help ik ook.

Kortom, ik krijg een super leuke vakantie! (:

En jullie wat gaan jullie doen in de vakantie?

xx Emma

532782_174791722652478_1697744003_n_large
weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...