vrijdag 25 mei 2012

NaNoWriMo

Lieve iedereen,
Bron

Vorig jaar kwam ik er (op 29 november volgens mij) achter wat NaNoWriMo was. 

Het is een site waar je in de maand november een verhaal van 15.000 woorden moet schrijven. Ik kwam er dus veel te laat achter, maar anders had het me wel erg leuk geleken! Ik was wel begonnen maar kwam niet verder dan 128 woorden, oeps.

Bron
Ik krijg de hele tijd weer mailtjes van NaNoWriMo en toen ik vandaag in de tuin zat (waar ik trouwens nog steeds zit) vond ik het wel leuk om het weer op te pakken. Dit keer met een heel ander verhaal. En ik weet het, het is geen november. In tegendeel, de zon schijnt! Maar ik kopieer het over in Word zodat ik het straks als het november is op de site kan plaatsen. Dan speel ik wel een beetje vals hahaa.

Bron
Ik vind het op de site best fijn schrijven. En het schrijft (voor mij) ook heel snel, alleen loop ik (NU AL) vast  want ik heb een naam voor een dorpje nodig. Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen, dus

Willen jullie mij helpen door een naam voor het dorpje te verzinnen?

Het is een beetje een boerendorpje met het wild westen sfeertje en het ligt aan het water. LET OP!! Het moet geen bestaand dorp zijn! Ik kies een leuke naam uit en een andere naam wordt de naam van een ander dorpje.

Alvast bedankt iedereen (:

Bron
Maar ik heb nu al een ienieminie klein stukje verhaal, het is nog niet goed ofzo,.. maarja, lees maar.

Toen ik aan kwam was het al bijna avond. Een oude man zat bij de slagboom koffie te drinken. Ik had al mijn haar in een pet gestopt en op mijn gezicht zat een hele laag make-up. Gelukkig herkende de oude man mij niet, dat leek haast onmogelijk want mijn gezicht kwam dag en nacht op de televisie. Toen de man mij zag zette hij zijn kop koffie neer en stond op, zocht zijn wandelstok en kwam naar me toe lopen. "Hallo, ik ben Gerald." zei hij, terwijl hij mij een hand gaf. "Fee." Antwoordde ik. "Op vakantie Fee?" Gerald wees naar mijn overvolle rugzak. Ik knikte. "Dan ben je hier niet aan het goede adres, ben ik bang. Hier in **** valt niet zo veel te beleven. Je kunt beter naar **** gaan, hier een paar kilometer verderop."

En? Wat moet ik veranderen?? Deden jullie trouwens ook mee? Of gaan jullie mee doen in november?

x Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...