donderdag 17 mei 2012

#Dag 22


"He hallo, lange tijd geleden dat ik jou zag 30DC, maar goed. Ik zal weer aan je gaan werken."

Mijn favoriete tv-zender is toch wel RTL 4. Ze hebben daar bijna elke avond wel wat leuks. Zo als je misschien al weet kijk ik bijna geen tv, maar als ik kijk, kijk ik naar RTL. De laatste tijd kijk ik eigenlijk alles terug op mijn laptop. GTST niet want daar kan je een week overslaan en je weet nog waar het over gaat, maar Echte meisjes op zoek naar zichzelf bijvoorbeeld. Ik weet niet waarom, want normaal kijk ik nooit dat soort programma's. Maar ik denk gewoon puur omdat het kan.


x Emma

PS. Vergeet niet om hier je blog achter te laten voor mijn Blog ABC!

4 opmerkingen:

  1. Haha ik kan daar echt niet langer dan 5 minuten naar kijken! Maar wel naar net 5, anders gewoon internet. Ben sowieso niet echt van de televisie..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ik ben ook verslaafd aan die series x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Ik vind GTST maar niks haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GTST <3 echte meisjes opzoek naar zichzelf is zo leuk haha xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...