maandag 3 september 2012

Sterren Springen

Hee lieve iedereen,

Langzaam lukt het me om alle foto's van mijn camera op m'n laptop te krijgen (camera is namelijk uitgevallen ^_^) maar de foto's van Sterren Springen staan op mijn laptop hoor!


Ik keek even op deze blog om te kijken of de spoilers van GTST erop stonden (ik kijk GTST niet meer -geen tijd- maar volg het wel door alleen de spoilers te lezen). Toen stond er een berichtje dat ze kaarten hadden voor Sterren Springen en dat als je die wilde een mailtje mocht sturen. Ik dacht "Waarom ook niet?" en heb gewoon een mailtje gestuurd. De dag later kreeg ik een mailtje van Sterren Spring begint zaterdag en jij bent erbij! Het kwam echt als een verrassing, maar wij dus zaterdag naar Eindhoven (wel veel weg...) 

Ik dacht echt dat het een heel stom programma zou zijn, maar als je daar zit is het heel leuk! Ik weet niet hoe het er op tv uitzag, maar dit zijn de foto's hoe wij het beleefd hebben!


Het zwembad, hier voor is het 50m bad en daarachter was het springen.


Gerard Joling tijdens het intro (was niet live, was al eerder opgenomen)



NK bommetje (ook eerder)


Kleine Viezerik met zijn salto


De jury


Het zwembad 's avonds


Tess en Liesbeth op de duikplank


Justine kreeg haar A-diploma


Adje, HELD





Tess (presentatrice)

De foto's staan in een random volgorde.

x Emma

Heel erg bedankt dat ik er heen mocht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...