woensdag 13 juni 2012

Aarghh.

Ik ben echt een slechte blogger.. ): Ik post niets meer, reageer niet meer op jullie reactie's en op andere blogs... sorry...

Ik ben moe, moet veel doen voor school, heb morgen hockeyselectie's waar ik ook echt als de dood voor ben en... ik weet het, dit zijn geen redenen ):

Volgende week zondag komt de uitleg van mijn Blog ABC online en sinds dan heb ik elke week wel een post op mijn blog, maar voor nu zullen jullie het met wat minder moeten doen. Mijn toetsweek komt eraan, en niet dat ik nu al ga beginnen met leren, is het toch wel zwaar deze laatste weken...

Maar ach, ik leer niet alleen maar, integendeel, ik ben ongeveer 5 keer per week op de hockeyclub te vinden de laatste weken en kijk, of course, het EK (:

Voor school heb ik ook een site moeten maken en die van mij gaat over het EK. Ik ben nog laaaaaaang niet klaar, maar jullie mogen alvast even kijken ;) KLIKKK vergeet vooral niet even iets in het gastenboek te plaatsen ;)


Hopelijk wint Nederland vanavond (:

haha, x Emma

ps. deze maand moet ik van mezelf minimaal 10 posts hebben dus je kunt er nog wel wat verwachten hoor ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...