zaterdag 19 november 2011

#Dag 6

Write 30 interesting facts about yourself.


Haha, deze is leuk! Komt ie:

1) Ik heet Emma.
2) Ik ben 13 jaar.
3) Ik zit op hockey.
4) Ik zit in 2 Gymnasium.
5) Ik heb een zusje.
6) Ik speelde fluit en piccolo. (Maar moet nu voor een jaar stoppen vanwege hockey)
7) Ik heb nog een andere blog, Tienerproblemen samen met een vriendin.
8) Ik ben eigenaar van ZoBenIk op twitter.
9) Ik ben ook mede- eigenaar van Liefdesverhalen.
10) Ik woon in Nederland.
11) De blog van een vriendin van mij is My Journey Through Style.
12) ik kijk GTST.
13) Ik heb een YouTube- account.
14) Ik heb msn.
15) Ik heb facebook.
16) Ik heb twitter.
17) Ik heb Hyves.
18) Ik haat Duits.
19) Ik sta een 10.0 voor grieks.
20) Ik heb een blessure.
21) Ik heb een leuk persoon getrokken bij Sinterklaas.
22) Ik kan niet zo leuk bloggen.
23) Ik weet niet zoveel over mezelf te vertellen.
24) Ik spaar Donut Games. (elke week is er een gratis)
25) Ik heb een iPod.
26) Ik volgde HNTM.
27) Ik volg expeditie robinson.
28) Ik kijk GTST seizoen 1.
29) Ik heb niet 1 beste vriendin, maar meer.
30) ik weet geen 30ste feit meer.

Haha, das best wel moeilijk dus ging ik onzin schrijven ;)

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...