maandag 14 november 2011

#Dag 4

Your views on religion. 


Ik ga het hebben over godsdienst bij ons op school. Godsdienst is een vak bij ons op school waar bij we dingen leren over de geloven (duuuh). Woensdag hebben we een toets en het is echt enorm veel stof dus ik ga vandaag al beginnen met leren, ook omdat we woensdag een Duits repetitie hebben (met ook super veel stof). Godsdienst vind ik persoonlijk echt zo dood saai. Ik onthoud nooit wat :P vorig jaar ben ik wel een 10 op m'n rapport voor godsdienst over gegaan. Maar toen hadden we een leraar die precies zijn wat er in de toets kwam :) Helaas hebben we hem nu niet meer en moet ik dus 2x zo hard leren :(

xx

Kijk even op Tienerproblemen want we hebben een paar leuke nieuwe post's geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...