donderdag 8 november 2012

Cadeau's inpakken

Lieve iedereen,

Om toch in de feeststemming te blijven;

De laatste tijd besteed ik erg veel tijd aan cadeautjes inpakken. Met oude landkaarten, tape, strikken, noem maar op! Dit is een cadeau wat ik laatst aan een meisje uit mijn klas gegeven heb. De foto's zijn geen top kwaliteit en je ziet mijn schoolboeken op de achtergrond (druk, druk, druk). Maar dit was mijn cadeau!






Het was een doos met allemaal tulpen daarop, ingepakt met doorzichtig folie waar grote confetti in zat. Ook zat er een wasknijperhandje met een kaart erop en zo'n klikbaar kaarsje. In de doos zaten allemaal kleine cadeautjes. Zelf vond ik het heel leuk om te doen! (: Wat vinden jullie ervan?

xx Emma

Ps. nog meer feest want mijn zusje is vandaag jarig! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...