vrijdag 6 april 2012

Spijt!

Lieve iedereen,

Een tijdje geleden heb ik me ingeschreven voor Spijt!. De nieuwste film van Carry Slee. Ik moest toen een heel formulier inleveren met foto's enzo. Een aantal dagen later kreeg ik de uitslag en van de bijna 13.000 aanmeldingen waren er ongeveer 3000 kinderen uitgenodigd. Ik ook (: Op 25 maart mocht ik auditie doen. Ik moest 2 rollen leren, die van Vera en David. Op de auditie moest ik eerst David spelen, het ging (voor mijn gevoel) echt super goed alleen werd de camera niet op mij gericht ): Daarna moest ik Vera spelen en dat ging niet echt goed... Ik weet niet waarom, maarja... Gister heb ik de uitslag gekregen van de auditiedag en, inderdaad, ik ben zo als verwacht niet door. Er zijn maar 150 kinderen door dus zo gek is het niet, haha. Ik vond het wel super leuk om te doen! (:

2 vriendinnen van Charlotte, ik, Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...